onsdag 17 juni 2009

Heterohångel med annan kille

När vi kom in på Nattklubben var där rejäl fest och bland de första människor jag såg var den läckre och hans heterobror. Mötte också någon av brasilianens kompisar och lite annat löst folk man brukar springa på. De båda halvorna uppförde sig på helt olika sätt, nummer 1 var vildast av alla på dansgolvet medan nummer 2 tog en tupplur. Jag är fortfarande imponerad över folk som kan sova på nattklubb...

Höll mig tillsammans med den läckre och hans bror, har ingen direkt koll på vad vi snackade om, men nått viktigt var det iallafall inte. Brodern ledsnade på oss efter ett tag när någon började uppvakta honom, jag menar är man typ 23, ser bra ut, blond, tränad och lite kaxig och hänger på homonattklubb så dyker det ju upp intressenter...

Tio minuter senare tyckte den läckre att det var rätt pinsamt när hans heterobror hånglade med uppvaktaren i baren, det var gränsfall på grovhångel måste jag säga, eller hur ska man räkna händer i skrevet? Vi tittade åt ett annat håll och snackade vidare, medan de båda andra fortsatte sina övningar...

Den läckre träffade en kompis som var danssugen och jag träffade på Brasilianen. Vid den här tiden försökte jag också hålla koll på det halva paret eftersom de hade bjudit med mig på morgonfest. Var först lite tveksamt, men till slut kom jag på att det skulle vara en riktigt bra idé kanske.

När det närmade sig stängningsdags blev situationen lite knepig, skulle ju på efterfest hos det halva paret och frågat en bekanting om han inte kände för att hänga på och det hade han bokat in. Brasilianen skulle på efterfest hos sin väninna. Det hela blev lite komplicerat, men det löste sig för bekantingen som skulle med var jättetrött och skulle hem, det kände brasilianens väninna också för.

Så det halva paret (nummer 1 och 2) tog en taxi tillsammans med någon trevlig kille som jag sett många gånger ute och den svarte killen med rumpan från början av kvällen. Vi skulle vänta på nästa, men först skulle vi skicka hem väninnan. Så vi fick vänta 10 minuter tror jag och under tiden blev det slagsmål i korsningen längre bort, tror det var bögar (givetvis), en av dem som försökte sära på dem är det iallafall och det verkade vara folk han kände.

Till slut kom en taxi, det var Brasilianen, hans kompis och jag, men när vi höll på att hoppa in i taxin var det en person nummer 4 som hoppade in bara sådär utan vidare. Hela vägen till morgonfesten babblade han om att han behövde kokain (var nära att föreslå att han klev av och hittade nått lämpligt ställe) och vart är vi egentligen på väg? Det senare kunde han kanske ha funderat över INNAN han klev in i taxin. Vi andra handlade några öl var (som var till alla på festen), heteron köpte kaffe och en bulle till sig själv...

När vi så klev in på festen började man ju inse åt vilket håll vi var på väg, öppen planlösning, ingen dörr till sovrummet och det första man ser när man kommer in är...

OBS! Resten av historien är barnförbjuden, men den kommer snart

4 kommentarer:

Kim M sa...

Oooh. Vad fick du se?
VAD?
Ooooooh.

Ponte sa...

Nått spännande...

Anonym sa...

Äntligen!
Lite stories...man har i ärlighetens namn längtat;)
//BSgrabbBåstad

Ponte sa...

Och som jag längtat att få ihop nått att skriva om!