tisdag 16 juni 2009

Kondom på och nummer 3

När vi vaknade på fredagsmorgonen blev det rejält grovhångel medan regnet slog mot rutorna, han var rätt på om man säger och dessutom rätt hårdhänt med min lem, nåja det är smällar man får ta... Efter en ganska lång stund av allt i hångelväg satte han sig på min mage och meddelade "Jag är jättekåt vad ska vi göra åt det". Mitt svar var kort och koncist "hitta en kondom!".

Först red han mig med huvudet åt mitt håll, sedan bytte han sida så jag stirrade in i hans rygg. Vid den här tidpunkten låg jag diagonalt i sängen, så när han utan förvarning också lade sig ner hamnade han diagonalt åt andra hållet. Det blev så ett försök till saxsex, komplett med en välsmord nit som höll ihop de båda delarna. Har inte testat den ställningen tidigare, men den var tungrodd eftersom jag hade halva hans kroppsvikt på mitt mellangärde, så man var rätt så rörelsehindrad där man låg...

Så blev det lite andra ställningar innan det hela avslutades. Måste säga att man får lite komplex av att hamna i säng med en mycket välutrustad kille, trots att han (som en av mina trevliga bekantingar brukar säga) inte visste vad han skulle använda den till... Det blev sedan lite mer hångel och efter det blev jag utslängd.

Ut i ösregnet och nu blåste det dessutom, hade rätt bra koll på var jag befann mig eftersom jag gått tillsammans med Vikingen förbi där en massa gånger. Frågan var bara var ligger närmaste buss/tåg? Hittade till slut en buss som körde till en station varifrån jag sedan tog mig hem. Kollade på kartan senare och insåg att det fanns en station 100 meter åt andra hållet från där jag sovit, nåja...

Kom hem, lagade frukost klockan 17, hade då inte ätit nått sedan McD 22 timmar tidigare. Så blev det till att hoppa i duschen, göra sig iordning och traska på studentfest. Hade planerat att stanna en liten stund, men blev kvar i många timmar, mycket trevlig fest. Så var halvfylla nummer 3 på lika många dagar utförd...

3 kommentarer:

Kim M sa...

Det låter som en mycket avancerad ställning.
På tok för jobbig för mig.

Ponte sa...

Det var en ställning speciellt framtagen för muskulösa vältränade män tror jag...

Joline sa...

Hmm. Låter sjukt avancerat det där. Måste tillägga att jag för övrigt tycker att det är bättre en välutrustad kille som inte vet hur han ska använda sin utrustning än en underutrustad dito.