måndag 8 juni 2009

Ingen bastuklubb igen

Fredagen började i en bar givetvis, hittade en sittplats i baren, men strax dök den norska tanten upp och en kille som var hur speedad och jobbig som helst. Den norska tanten är egentligen en herre, riktigt fet, konstig och hopplöst tråkig. Som tur var kände han inte igen mig i min ny frilla.

Turligt nog hamnade den jobbiga mellan oss och han babblade, babblade och babblade, så tanten gav upp. Min plan att gå på bastuklubben sket sig för jag vet att tanten brukar gå dit och det orkade jag bara inte med. Men han bjöd 200 kronor för mitt armband, men det var inte till salu.

Den jobbiga gav sig också av efter ett tag, så lugnet lade sig. Alla bekantingar var lätt chockade över min nya frilla, men alla tyckte det såg bra ut, så man får vara glad för det lilla... När jag begav mig vidare ut i kvällen satt en av bekantingarna med byxorna öppna, men det är ju helt normalt.

På nästa ställe hamnade jag bredvid en äldre herre som ärligt berättade att han gärna tog med mig hem och jag kunde då kontra lika ärligt med att jag inte alls var intresserad. Traskade vidare igen och mötte en trevlig bekanting som jag inte sett på ett halvår tror jag. Han var mycket go å gla för han hade hittat en pojkvän som jobbar på cirkus, men inte som akrobat dessvärre...

Så blev det till att återgå till kvällens första bar igen, men det hände inget spännande förutom än annan äldre man som undrade om jag inte ville betala en femma för lite axelmassage. Hade hittat en hjärter 5 i min ficka efter att någon spelat kort veckan innan, så jag erbjöd den istället. Det blev ingen massage hursomhelst. Det blev också en massa snack om matchen kvällen efter, men ingen av dem som tippade fick till det rätt vad jag kan minnas.

3 kommentarer:

Daniel sa...

Jisses, e det finnar som e lite försiktigare av sej å danskar/svennar mera öppna av sej?

Verkligen djuriskt gayliv du befinner dej i! :)

Kim M sa...

Nu vill vi ju se din nya frilla!

Ponte sa...

Daniel - Mest danskarna tror jag, och de är djuriska...

Kim - Mycket enkel och kort