tisdag 9 juni 2009

Som Christer eller nått

Fredagskvällen fortsatte och nästa bar var riktigt tråkig, bara en massa ynglingar, så jag fortsatte vidare till Dansbaren istället. Träffade Kulturkillen som skulle till att gå hem, men jag avstod för att hänga med honom, han är ju snäll och trevlig på alla sätt och vis, men bara inte min typ...

Mötte givetvis någon bekanting som ibland när han är full blir jobbigt intresserad, det hände inte, men han var tydligen lite krasslig och berättade att han hade diarré vilket kanske inte var det jag ville veta, men men... Så dök Ridaren upp, så jag hade de båda på vardera sidan om mig, men då kom det halva paret (den ena av dem), så jag lyckades bryta upp trion.

Hängde sedan med det halva paret för att träffa den andra i nattklubben, han kommenterade min frilla med att "nu ser du ut som Christer Björkman". Vet inte om det ska tas som en komplimang direkt... Försökte hålla räkningen och 12 personer tog upp det där med frillan. Lyckades också med konststycket att få en armbåge i huvudet (det var lite trångt framför baren), har fortfarande lite ont, men det går väl över.

Såg några intressanta män, men den enda som var intresserad av mig var verkligen inte nått jag ville ta i, så jag höll mig med det halva paret istället. Var helt överraskad över att de inte hamnade i bråk en enda gång på de 2 timmar vi var där. Men till slut var Ponte tvärtrött och less på öl, så jag gick hem innan festen slutat.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Så härligt att de berättar om sina risiga kistor.

Hmm... En frilla som Krille. Hmm...

Ponte sa...

Klart fall av hmmm