tisdag 30 juni 2009

Blöt om fossingarna

I fredags när jag kom till Dansbaren sprang jag först på en bekanting och sedan dök det halva paret upp. Människorna i övrigt var inte så spännande enligt min ringa mening. Jag bestämde mig för att traska till Nattklubben istället och det halva paret skulle komma efter senare.

När jag kom ut på gatan fick jag en déjà-vu upplevelse, en kille som väntade utanför och ville kramas. Har gått på den en gång tidigare och nått lär man sig med tiden, så jag knuffade undan honom direkt och fortsatte mot Nattklubben.

På Nattklubben var det rätt fullt, inga bekantingar så långt man kunde se, inte ens brasilianerna var ute. Tog efter ett tag en sittplats i en soffa och insåg att jag hade 4 importerade horor bredvid mig, mindre spännande. Två killar försökte sälja på folk droger (tror att de gjorde bra affärer för övrigt). En hög fulla heteropar var också ute.

På herrarnas var det kö och de hade dessutom haft något vattenproblem så det var 1-2 cm vatten på hela golvet, mindre spännande att bli blöt i skorna inomhus... Träffade en svart kille som snackade halv-ok danska och ville inte tala engelska med mig även om vi inte riktigt förstod varandra. Efter lite hångel och gos hittade han nått mer spännande att ragga upp, får vara lite mer pushig framöver kanske. Hans raggningsreplik på mig var "Du ser ut som någon som söker ett förhållande". Jag försäkrade honom att jag inte var ute efter nått sådant den kvällen.

Det halva paret dök inte upp, antingen hade de gått hem eller rumlat in på Bastuklubben, vad vet jag... Redan en timma innan stängningsdags hade jag ledsnat på det hela, var trött och onykter och bestämde mig för att åka hem istället.

3 kommentarer:

Kim M sa...

Så det var en tjyv som ville kramas!?

Horor och knark - är det nutidens KPH det?

En sån raggningsreplik skulle jag älska att få höra.

Daniel sa...

å snart kommer jag med på dina bravader!

Ponte sa...

Kim - Allt för mycket horor och knark

Daniel - Japp, vi får hoppas på ett vilt besök