lördag 13 juni 2009

Onsdagen i baren

I onsdags hade jag verkligen inte planerat att hitta på nått, men plötsligt fram på tidiga eftermiddagen kom jag fram till att jag inte kände för att hänga här och ha tråkigt. Så istället blev det en runda till Köpenhamn. Återigen hade jag planerat att gå på bastuklubben, men som alltid kom jag inte så långt.

Hamnade först i den vanliga baren och det var rätt trevligt. Mötte Jylländaren och hans kompis, fick en massa shots som jag inte ville ha och spanade på skådespelet där inne.

En av stammisarna hade ett par nya "golfhandskar" i fint tunt skinn och någon av de andra stammisarna skulle låna dem och passade på att få mer dem i sina byxor. Sedan hittades det på en massa upptåg med exploderande kondomer, flygande pappersremsor, popcornattack och liknande. Jag förstår att de inte har glidmedel utlagt, det är väl lite svårare än popcorn att få upp från golvet...

Till slut tänkte jag att det kan vara kul att se nått annat, men det var det inte. Nästa ställe hade 5 kunder, ingen av dem värst kul och tredje stället hade väl också typ 5 tradiga kunder. Så jag återgick till det första stället igen. Det blev som tur var inga fler shots...

Så traskade jag vidare till Dansbaren och blev halvchockad när jag kom in, det var helt omgjort där inne sedan jag var där på söndagen. Mycket fräschare blev det. Sprang givetvis på plåstret från helvetet och visste inte riktigt hur jag skulle komma ur det, men turligt nog dök den äldre mannen upp tillsammans med en av sina kompisar, så jag kunde ta sällskap med dem.

Den äldre mannen fick SMS hela tiden som han svarade på och det visade sig att en av hans andra vänner satt på andra sidan baren och var mycket intresserad av den kompis han haft med när han dök upp. Till slut vågade han sig över till oss och de båda kompisarna (som inte kände varandra) hånglade lite och gick sedan hem tillsammans...

Såg en het ung man med ring i näsan som jag försökte flirta med, men det gick inget vidare, han verkade inte intresserad tyvärr. Men het var han minsann.

När det var dags att gå hem gick den äldre mannen och jag samtidigt och på gatan väntade plåstret från helvetet och han ville hänga på mig (han skulle också till Sverige) medan jag ville hålla honom så långt borta som möjligt. Bestämde mig för att traska med den äldre mannen ner till hans buss och sedan ta en annan väg till stationen, men plåstereländet började följa efter, så jag hängde med den äldre mannen hem istället.

Vi hade tidigare i baren snackat igen om gånger jag tidigare följt med honom och han hade själv funderat på om jag känt mig utnyttjad, så han frågade och jag var ärlig nog att medge att det låg till precis så. Han bad om ursäkt mer än en gång, så det var väl OK.

När vi kom hem till honom skulle han ha en sista öl före läggdags, så jag höll honom sällskap innan det blev till att krypa ner i en soffa som iochförsig ser rätt bra ut men är sanslöst obekväm, så det blev väl inte så mycket sömn...

Inga kommentarer: