måndag 29 juni 2009

Rumpmassage i baren

I fredags blev det åter en tur till Köpenhamn. När jag så satt på tåget och nästan var framme kom jag på att jag glömt att raka lemmen, typiskt! Skäggstubb där nere är inte så kul kanske...

Så kom man fram och hamnade i kvällens första bar, det var rätt fullt så jag tog ståplats vid sidan av två äldre stammisar. Dessvärre matade de mig med shots och att tacka nej var tydligen inte en möjlighet. Efter en stund och 4 shots gled jag långsamt in i ett hörn så jag skulle slippa fler, men det är ju inte så skoj att stå i ett hörn direkt.

Traskade så vidare och på nästa ställe hittade jag en ståplats i stamhörnet. Träffade någon bekanting som i berusat tillstånd var extra glad för mig vilket innebar att han gav mig rumpmassage och fick dessutom ner en hand innanför mina byxor. Men när han förslog att jag skulle följa med honom och inspektera utegården var jag emot. Turligt nog hittade han snabbt en annan som följde med på en inspektionsrunda.

Kom till nästa bar som var riktigt tråkig och återgick sedan till den första baren innan de stängde. Det spelades en hel del Michael Jackson på alla ställen, men det gör ju inget. Fick sedan nått att äta och traskade till Dansbaren

2 kommentarer:

Kim M sa...

Jobbigt.
Lemmen ska vara rakad!

Ponte sa...

Mycket irriterande när man glömmer, ska skärpa mig i framtiden!