onsdag 24 juni 2009

Inbjudan till nakenfest

När det så blev fredagkväll kunde jag bara inte hålla mig borta från Danmark (what else is new), så jag gjorde mig iordning och åkte. Tanken var att jag skulle träffa det halva paret, det bjöd in till förfest, men jag bestämde mig från att avstå den och träffa dem ute istället.

Hamnade så i kvällens första bar och var överraskad att stammisen som alltid sitter där full och hög vid den tiden inte var där. Det visade sig senare att han var bortrest över helgen, men jag hörde två personer som tog upp det med bartendern och undrade var han höll hus. Bra att folk har lite koll på varandra...

I baren fanns en asiatisk kille i 25-årsåldern som var ute efter håriga män visade det sig. Det var första gången han vågat sig till den mörka vilda baren och var lite överraskad över att folk inte hade sex i hörnen, för det hade han hört brukade hända. Synd att han missade björnfesten veckan innan för där fanns det hår så det räckte och blev över.

Träffade trekantskyssaren som var på gott humör som vanligt och han tyckte jag skulle hänga på till nakenkväll i läderklubben på lördagen. Är lite blyg för sånt, men blev tillslut övertalad till att iallafall tänka på saken.

Så kände jag att jag skulle gå vidare till nästa ställe och när jag var nästan klar traskade trekantskyssaren och hans kompis på herrarnas för att ha sex och jag blev som vanligt ombedd att hålla deras sittplatser. Träffade en bekanting och när de båda nyknullade kom tillbaka hängde jag med bekantingen till nästa ställe. Fick en lite halvfin kille bredvid mig i baren, växlade några ord med honom, men hans engelska var bristfällig och danska kunde han inte. Han var däremot en fena på tyska, men det är jag ju inte... Han drack rödvin som om det var vatten.

Hängde sedan på bekantingen till nästa bar där en kul episod utspelade sig. In kommer ett heteropar i 35-årsåldern. Det börjar med att båda ska på kisspaus, killen går på damernas och kvinnan går på herrarnas. Damen är rätt berusad, och tjafsar om nattklubben Pan. Så jag berättar (snäll som man är) att den stängde för 3 år sedan. Efter det hamnade jag i en lång diskussion som inte ledde någon vart om hur hemskt det var att den var stängd och hur kunde folk vara sådana idioter osv. Dessutom förstod jag inte allt hon sa eftersom hon sluddrade och pratade jättefort. Till slut lade sig bartendern i så han fick fortsätta den diskussionen.

Efter ett par öl där med några bekantingar var man lite hungrig och traskade till McD för nått litet att äta. Upptäckte att de hade 2 ficktjuvar där inne, den ena spanade runt och den andra spelade full. Kunde inte göra nått åt det utan såg till att ha koll på mina grejer iallafall. Så bar det av till Dansbaren...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Dessa tjyvar!
Jag blir på så dåligt humör!

Ponte sa...

Det blir man, men jag föredrar att de är på McDonalds istället för på homohak