måndag 1 oktober 2007

Heterofest

Heterofester är inte bra för mig, det slutar med en massa shots varje gång men som tur är så brukar jag iallafall gå hem före nattklubbandet. Det enda intressanta med hetero-nattklubbande är att det ibland finns några hottingar att kolla på, men med så liten belöning orkar jag bara inte.

Så lördagen blev blöt några Sambuca, Tequila och nått obestämbart mörkbrunt, senare så var Ponte onykter igen, speciellt som dessa shots sköljdes ner med öl och drinkar på förfesten, 1 timma på en bar och sedan hemgång.

Tänk vad svårt det är att bryta mönster, när jag hamnar i kompisgänget är det som vanligt jag som är det tyste, som bara svarar på tilltal och som om jag skulle komma med nått att tillägga blir avbruten. Är det jag som är tråkig tönt eller borde jag låsa in mig och spela strategispel resten av livet?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heterofester är inte bra för någon! ;)

Ponte sa...

Men de hade en snäll katt iallafall...