fredag 26 oktober 2007

En sista om förra helgen

Men vi såg också några intressanta saker förra helgen, en kille i svarta lackbyxor, men man ska inte ha lortiga svarta skinnskor till det, de ska vara välputsade, annars ser det bara märkligt ut. Men vi var överens Vikingen och jag att han var klart på listan över killar vi kunde tänka oss, speciellt de kvällen med alla gamla stofiler...

Dessutom såg vi killen med kaninöronen, men det har jag ju redan skrivit, och en man som jag sett förr, som är nog några och 40, men sensuell på nått sätt, han flirtade dessutom med mig vilket i hans fall uppskattades, men han får nog hitta någon annan tippar jag på.

Jag vet som sagt inte var vi står Vikingen och jag, men vi har ändå trevligt ihop, vi får se vad som händer imorgon, det vet man ju aldrig... Nu ska jag iväg och äta frukost, ska bli mumsigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas din helg blir bra.

/Kim i lackbrallor

Ponte sa...

Din ska inte bli bra...






Den ska bli bäst!!