onsdag 17 oktober 2007

En trippel tvåa

Nu blev allt så satans svårt, tidigare hade jag bestämt mig för att inte ha ett förhållande med Vikingen, och så hamnade jag i säng med honom. Efter det så bestämde jag mig igen för att inte ha ett förhållande med honom och så hamnade vi i säng igen och det var dessutom helt fantastiskt. Så nu vet jag inte. Han har återupptagit sina fina SMS som han skickar på kvällarna och jag har hängt på lite försiktigt.

Vet om det inte är bäst att planera in en filmkväll med en flarra vin på fredag, för jag tror inte det är någon bra idé att gå ut och festa loss för då blir det inte nått vidare snackat och det kanske blir nått dumt gjort, man vet aldrig. Verkar inte det som en bra idé, Vikingen och jag, 2 bra filmer och ett par flarror med vin?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaaa, blir ju skitbra! Men ta de lite lugnt med vinet för efter ett par glas blir man sådär mysig o kan tänka sig ett förhållande med vemsomhelst...

Ponte sa...

Det kanske är det som är tricket, vi får väl se...

Rexxie sa...

Det är bara att slå till!!!

Ponte sa...

Det kanske blir så, vi får se...

Anonym sa...

Svar ja. Att festa med en potentiell partner leder till drama.

Ponte sa...

Men jag föredrar vinkväll i hemmet framför ut på krogen tror jag...