måndag 8 oktober 2007

Ingen läderklubb men väl en del spelande

Efter den fredagen blev det sovmorgon på lördagen, mötte granntanten i trappan när jag var på väg hem, hon tyckte jag var tidigt uppe på en lördag och jag svarade ärligt att jag var på väg hem från festen...

Och hela lördagen, det vill säga när jag väl masat mig ur sängen vid 2-tiden på eftermiddagen, spenderades framför datorn med strategispelande, vilket var skoj och lagom påfrestande i mitt något trötta tillstånd. Men jag kände inte för att berätta för någon att jag var hemma, för då hade jag nog blivit utdragen på dåligheter även lördag kväll och det kände jag inte för måste jag säga.

Och igår skulle jag åka till Köpenhamn igen hade jag tänkt, först på brunch på Mens Bar kl 3 och sedan på loppis på läderklubben, men när det var dags att göra sig iordning kände jag bara NEJ, jag stannar hemma och det gjorde jag också, mer strategispelande, fast jag ångrar mig lite idag, det hade nog varit kul med loppis på läderklubben trots allt.

Favvo-farbröderna hade tydligen tagit en tur till Köpenhamn i lördags, jag såg ett SMS när jag klivit upp igår där de undrade om jag var ute och med en uppmaning att vara återhållsam, nåja det kanske behövs ibland...

Inga kommentarer: