fredag 19 oktober 2007

Vi vill ha ... mer spritfest!

Ikväll så blir det nya Köpenhamnsäventyr, men hemmakväll tror jag vi kan utesluta eftersom Vikingen är ledig hela helgen (det händer då inte ofta) och ska på någon familjegrej långt ut på landet imorgonkväll, så jag antar att han vill ha spritfest och bra röj hela natten. Men det ställer jag med glädje upp på.

Inatt har jag funderat ett par timmar på hur jag ska göra. Jag har tidigare lovat mig själv att inte försöka igen med Vikingen, men nu plötsligt känner jag lusten att försöka igen. Jag har också lovat mig själv för 1,5 år sedan att jag ska vara singel i 2 år, göra vad jag vill, men om den helt perfekte dyker upp så kan jag avbryta de 2 vilda åren. Men Vikingen är enligt mina tankegångar inte den perfekte, men bra nog eller nått.

Så ikväll kommer vi att snacka i någon bar och min plan är att på ett fint sätt meddela att jag vill att vi ska försöka igen. Verkar det som en bra strategi? Eller verkar jag allt för sexfixerad som var jättetveksam och förflyttade honom till kompisstatus och sedan tar tillbaka honom bara för att jag fick ha sex?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ju ha sex hela tiden ändå så sådär behöver du ej tänka.

Som du nog förstått har jag varit skeptisk till Vikingen från dag 1, men om du vill försöka igen så står jag vid din sida eftersom jag är en riktig vän. :)

Ha så kul i helgen.

eurofivestar sa...

Gör det som känns bra. Ni behöver ju inte gifta er ännu. Ha kul! Lev livet!

Ponte sa...

Kim - tur jag har dig vid min sida darling! Och roa dig nu ordentligt!

Euro - vi testar och ser vad som händer, och se nu till att ragga upp en bra man i helgen!