måndag 1 oktober 2007

Dansk fatölsfetish per SMS

Jag har alltid min mobil på ljudlöst, annars glömmer jag den bara och då ringer den garanterat vid nått dumt tillfälle. Dessutom var jag glad i morse att den var ljudlös för kompis H hade skickat 8 stycken inatt...

Han hade praktiserat sin fatölsfetish igår och tyckte att jag nog behövde få några reseförslag, han vill att vi två ska ut och resa, så då kom det ena SMSet efter det andra, men han var tydligen inte så pass nykter att han uppmärksammat att han inte fick nått svar. Han var helt utslagen när jag snackade med honom nu kl 13, så det blev nog blött...

Jag kan absolut tänka mig att resa, men 23 dagar på Bali med kompis H hade jag INTE överlevt tror jag, men en långweekend till Malta hade säkert fungerat, för att inte säga en läderweekend i Amsterdam...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Läderweekend låter strålande!

Och ljudlöst är bra!

Ponte sa...

Oh ja, lovely med ljudlös läderweekend...

Anonym sa...

Ljudlös läderweekend. Det tror jag inte ens existerar på världskartan! Har jag läst... ;-)

/Big Mummy