lördag 29 september 2007

Ingen läderklubb

Planen för gårdagen var att åka till Köpenhamn och besöka den mysiga läderklubben, men jag hoppade över det. Blåst, ösregn och trötthet i kombination kändes inte som någon bra start, jag hade eventuellt somnat där inne, vad vet man. Eller som en vän sa, "Ponte, skyll inte på väder eller trötthet, du är helt enkelt för gammal"...

Så det känns bra att vara hemma en lördagförmiddag, kaffehurran är på spisen och frukostmackorna ska bres och dessutom har jag lite strategispelande framför mig idag, det ska bli skoj!

Och vädret blev inte så dåligt, när jag lade mig igår blåste det, och det har regnat lite i natt, men när jag klev upp så sken solen och inga vattenpölar var synlige, så några 40 mm som SMHI hotade med igår har vi inte sett till iallafall. Nu är det bara till att vila upp sig inför kvällens spritfest!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du ska stanna hemma och vila även ikväll!

Ponte sa...

Nejdå, inflyttningsfest med polarna kan nog vara skoj...