fredag 5 oktober 2007

Igår en puma och idag en hunk

På min Boyfriend-profil var en hunk inne i morse, eller han var i mina ögon en hunk, en sådan som man bara tappar fattningen när man ser. Men så efter 10 minuters intensivt tittande på bilder med honom i olika poséer (inget helnaket) så insåg jag, "men för helvete, han har ju bara ett långt ögonbryn!" Och det är nästan lika tjockt i mitten som över ögonen, nej det kan vi bara inte ha, fast det går ju att raka bort antar jag...

Men annars var det klar hunkstämpel och han vill hitta någon att dejta och han har varit inne på min sida, lovely, välkommen tillbaka snygging nysnaggad och fin! Skriv gärna nått nästa gång, jag är då för feg för sånt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han är ändå inte bra nog för vår Ponte.
Hur många bryn han än skulle ha.

Ponte sa...

Jodå, det kommer mera!!