tisdag 30 oktober 2007

Söndagen led mot JUL-CHOCKEN!

Så det blev till att dela säng med Vikingen igen, det är förvirrande, men rätt så trevligt iallafall... Mängden sömn blev inte tillräcklig, men gosmängden var bra tills jag var vrålhungrig och skickade honom till affären medan jag kokade kaffe och förberedde.

Efter frukosten så var det prommedags för att liksom komma igång, så vi traskade in till stan, tog en barrunda och vips så var vi på G igen, men så kom jul-chocken, jädrar i mina fjädrar. Men mer om den senare...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, snart är det jul och bara det är en chock!
Kanske ska du vara julbock?

Ponte sa...

Hmmm, bock vet jag inte, jag ska nog vara julhunk tänkte jag, några bra tips?

Anonym sa...

Ah! En hunk är du redan så det är bara att dra på en tomtemössa så är det klart.

Ponte sa...

Oj, inte mer... Det blir nog kallt att traska runt i bara tomteluva!