torsdag 4 oktober 2007

En puma

Imorse när jag väntade på bussen stod en kille där som jag inte sett förr tror jag, snygg ung latino med fin kroppsform och rätt åtsittande jeans (på ett perfekt sätt). Gud så fint, funderade på att vänta vidare när min buss kom, men jag var redan sen, så det fick vara... Han var nog aningen ung, högskolestudent tippar jag på (han hade studentlitteratur med sig). Ett sexobjekt helt enkelt...

Jag vet inte om jag är desperat efter manskroppar eller om den nya styrkan på kontaktlinser gör att jag ser dem eller att jag bara är mer uppmärksam, men jag ser fuckables överallt hela tiden för tillfället, det är nästan jobbigt, fast jobbigt på ett trevligt sätt liksom. Tur att det är fredag imorgon så man kanske kan avreagera sig under helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*Smeker mig själv*

Ponte sa...

Mmmmm, smek på du bara... Nej lite längre ner... Så ja, YES!