onsdag 3 oktober 2007

Lax är mums

Jag har en liten deal med ett par av mina exkollegor, jag hjälper dem med deras datorer och de bjuder på middag, det passar mig finfint. Så igår blev jag bjuden på middag i förskott, men jag vet inte om jag kan fixa hennes dator, för den verkar inte fungera nästan alls just nu. Nåja, vi får se vad felet är...

Så igår kväll sa den späda tanten (alltså exkollegan) att "jag är ju inte van att dricka öl nu mer, jag känner mig alldeles snurrig". Då hade vi inte avslutat en öl, och fler blev det inte... Maten var iallafall mums mums mums.

Ser inte fram emot nästa veckas datorreparation, det lät som många timmars jobb när det tar en halvtimma eller mer att ens öppna harpan...

3 kommentarer:

Anonym sa...

De vill ha mer än hjälp med datorn.
De vill bli befruktade.

Ponte sa...

Kollega 1 är nyförlöst och kollega 2 pensionär, så jag tror inte det är så aktuellt. Men som grönsakshandlaren jag dejtade några gånger för ett drygt år sedan sa, "kom hit och gör mig gravid"...

Anonym sa...

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA