onsdag 10 oktober 2007

Att jag inte lär mig

Vid 18-tiden sådär brukar jag bli megatrött (om jag inte har nått tillräckligt intressant att sysselsätta mig med) och igår kunde jag inte hålla emot utan lade mig i soffan och sov en timma. Det innebar att igårkväll låg jag 1,5 timmar innan jag lyckades somna och när jag väl somnat vaknade jag kl 3 och låg vaken i över en timma. Att jag aldrig lär mig att inte sova på eftermiddagen.

Så nu sitter jag här på jobbet, trött och frusen, och längtar efter MC Donalds, nått jag längtar efter max en gång per år, men det är det enda i varm mat väg man kan få här i närheten idag om man inte vill gå till korvmojen eller pastavagnen... Den potatis som jag tänkt baka i micron och äta skagenröra till känns inte alls intressant, det är inte tillräckligt frosseri. Så det får bli skräpmat igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där dilemmat känns igen.

För övrigt tycker jag du ska fota korvmojjen och pizzerian. Vill se.

Ponte sa...

OK...