onsdag 24 oktober 2007

Hål i grenen

Nu är jag trött och sliten efter att ha spelat dataspel till midnatt och sedan inte kunnat somna efter det, men eftersom jag bokat tvättid så antar jag att det inte blir så tidigt i säng... Jag kan inte riktigt skippa tvättiden för jag har mitt sista par bekväma strumpor idag och reservkallingar med hål i grenen, så det är banne mig på tiden att få tvättat. Jag får vila upp mig på fredag istället...

Inatt har jag faktiskt haft en något märklig dröm om Vikingen. Vi satt först vid ett bord och hade några andra mitt emot (jag såg inte vilka de var) och plötsligt var Vikingen borta och jag kunde inte hitta honom, men så satt han i baren där jag just letat, och efter en stund där var han försvunnen igen och så dök han upp, hela tiden på nya ställen. Försvinnandena och återkomsterna avlöste varandra tills jag vaknade... Någon bra drömtydare som känner för ett bra fall?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alla har vi ett par fulkalsipper. Hahaha.

Din dröm betyder att du är rädd för att släppa in Vikingen i hjärtat ditt då du är rädd att han ska försvinna när du väl vågar.

/Erfaren

Ponte sa...

Vi får se, du kanske har rätt...