torsdag 12 november 2009

Skäggstubb

Satt där i baren på söndagskvällen strax före stängningsdags när en amerikansk turist lade sin hand på mitt lår, jag var inte svårflörtad utan följde helt enkelt med honom till hans hotell. Det visade sig att han var musiker och har eget band. Äntligen fick man vara groupie.

Vet inte riktigt varför amerikaner är så glada för att misshandla bröstvårtor, men min ena var blåkantad i några dagar efteråt. För hångel blev det ju, men hans vassa skäggstubb var lite jobbig. Något sex blev det inte utan vi kröp ner efter ett tag. Han ville inte sova i sked vilket innebar att jag låg på rygg (som jag brukar när jag är onykter) och snarkade tydligen våldsamt. Den stackars amerikanen hade inte sovit värst mycket när hans alarm väckte mig kl 7 på måndagsmorgonen.

Så blev det lite mer hångel, men inte nått seriöst grovhångel, hans skäggstubb var bara allt för vass för sånt. Efter en timma blev jag utslängd för han skulle packa sina prylar och flyga hem och jag skulle släpa mig till tåget.

Givetvis var det tågtrassel som vanligt. Först var två tåg inställda och tåg nummer tre gick sönder efter ett par stationer, så sakta fortsatte vi hemåt och jag var hemma ca 1 timma senare än planerat. HATA DSB!

4 kommentarer:

Kim M sa...

Groupie-Ponte!
Härligt!
Men skäggstubb är la nice. Och gott att bli redigt behandlad!

Struliga tåg orkar jag inte ens tänka på.

Ponte sa...

Är inte så mycket för att bli redigt behandlad, har lite svårt att bejaka min masochistiska sida...

Anonym sa...

Du får bli heterosexuell! Då slipper du skäggstubb. I alla fall i ansiktet på motparten. Förhoppningsvis... /Per

Ponte sa...

Då faller jag säkert bara för skäggiga damen...