måndag 9 november 2009

Ingen som kissat i soffan

Fortfarande en vecka back i historien...

Stannade i den Vilda baren i lördags till framemot stängningsdags, träffade en radda svenskar hela tiden och skickade den ena efter den andre till bastuklubben. Hoppas de fick rejält med kuk. Inget vilt hände, det var bara lugnt och stilla och allmänt trevligt.

Traskade sedan tillbaka till baren med den trevlige bartendern. Träffade på några roliga bekanta, så jag hängde där fram till stängningsdags. Vi undrade om det var någon som kissat i den röda soffan, sitsen var mörkare röd än ryggstödet. Det visade sig att soffan tydligen kort och gott ser ut på just det sättet.

Så blev vi sist att lämna baren och traskade istället till Dansbaren. Där var det också kollektiv baksmälla, mycket stilla och mest äldre herrar. Nog hade jag kunnat få mig ett ragg, men det kändes inte som så spännande.

Fortsatte så till Nattklubben där det i alla fall var drag, fick stå på trappan och köa i 10 minuter för att komma in. Jättefullt och varmt, men ganska kul även om jag inte brukar hitta några män när det är mycket folk, de har så många hetare att spana på.

Så kom han med de mörka ögonen (som porrnovellen från förra veckan handlat om) in genom dörren och såg mig. Sa hej, undrade hur det var och satte sedan igång med att ragga på en kille som jag är lite bekant med. Det gick inget vidare för den andra killen är monogam och har sambo, men det kunde han ju inte veta.

Killen med de mörka ögonen gick då vidare till en kille vid baren där det också blev nobben ganska omgående, så tittade han på mig och…

3 kommentarer:

Kim M sa...

Hoppas på att få rejält med kuk ja, det gör vi alla.

Ponte sa...

Njaä, inte alla...

Kim M sa...

Men de allra flesta.