söndag 22 november 2009

Ingen sexdansfest

Så kommer slutet på förra helgen.

När så lördagsnatten satte igång på riktigt så funderade Trekantskyssaren på om det inte var läge att gå. Han skulle till Läderklubbens ”fuck and dance party”, men först ville han bjuda mig på mat. Så det blev snabbmat följt av en annan bar. Jag fick ytterliggare 1,5 timmas genomgång av problemen och det komplicerade i att ha två pojkvänner samtidigt.

Vi träffade på några konstiga unga killar som jag inte hade tagit i med tång, vet inte riktigt vilka stenar de legat gömda under. Så kom Trekantskyssaren fram till att ha skulle hem istället och jag traskade tillbaka till stället med den trevlige bartendern. På vägen gick jag bakom en kille som lyckats få upp en reva i jeansen som nådde från strax under linningen ner till baksidan av knät. Jag vet inte riktigt hur det kan ha gått till.

Återigen sprang jag på några trevliga bekantingar och det gick rätt fint tills den ena nästan föll av stolen (han hade varit på julfest med företaget tidigare på kvällen). När han så gick hem kände jag hur det blev motigt, mitt jetlag spökade igen. Insåg att jag hade en dryg timma att ta död på innan jag kunde traska till första tåget, det blev en lååång timma…

Hade jag vetat att jag sedan skulle springa på en sanslöst jobbig svensk på tåget hade jag stannat 2 timmar till i Köpenhamn, men sånt vet man ju inte. Han snackade oavbrutet under hela tågresan och jag ville bara sova, men det fick jag ju inte… Bögar som är fina i kanten och ser sig själva som mycket läckra är inte roliga att snacka med någon längre stund. Till slut var tortyren över i alla fall och det var riktigt skönt att komma hem.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Jobbiga svenskar klarar vi oss utan.

Ponte sa...

Usch ja