måndag 2 november 2009

Porrnovellen med de mörka ögonen del 2

Varning: Personer som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

På fredagsmorgonen somnade jag om, ”nyknullad” och lite missnöjd, men bara lite. Efter en timma eller två vaknade den hete latinoaktige killen och var sugen igen. Kom fram till att jag lika gärna kunde ställa upp. Nu blev det inte så många ställningar, bara skedställning och sedan kom jag fram till att jag lika gärna kunde rida honom.

Vet inte riktigt vad han ville, vi kommunicerade typ inte alls utan han följde sina lustar och jag hängde liksom bara på. Men till slut så utlöste jag på hans mage med hans lem i mig. Det verkade som om det tände honom rejält för minuten senare kom han på min rygg, rejält dessutom…

Så blev det lite mys och tafs igen innan han lade mig i sked, drog upp täcket som somnade om. Jag var nu inte så trött längre, men jag låg och vilade och småslumrade lite.

Så gick det en timma eller två, han vaknade igen och så blev det da capo, dvs skedställning, utlösning på hans mage med honom i mig, men med skillnaden att han lade mig på sin mage innan han utlöste över min rygg. Potent latino måste jag säga.

Så blev det återigen sömn och nu kunde jag inte ens slumra längre utan låg och filosoferade en timma eller så innan han vaknade och påbörjade en fjärde runda. Då klarade inte min bakdel mer, så jag avstod, tror han blev lite missnöjd. Sängen hade torkat igen efter 5 omgångar manssaft som kladdats ut på lakanen och jag kände att det stramade lite i skinnet på ryggen där hans utlösningar nu torkat fast.

Vanligen är jag inte så mycket för att vara passiv (dvs ta emot en lem), men han var jäklar i mig bra i sängen och den klart bästa teknik jag upplevt. Annars brukar jag klara 10 minuter, om jag kämpar, innan jag ger upp pga att det gör hur ont som helst.

2 kommentarer:

Kim M sa...

What can I say. Grabben kan knulla.

Ponte sa...

Absolut