tisdag 17 november 2009

En latino i säng

Så kommer sista inlägget från förra helgen

På söndagsnatten lämnade jag den trevlige bartendern när han skulle stänga och var sist ut igen. Bestämde mig återigen för att skippa Dansbaren och gick direkt till Nattklubben. Hann bara in så mötte jag en latino jag chattat med på nätet en gång för några månader sedan och han slängde sig runt halsen på mig.

Efter en stund insåg jag att han tydligen ville ha med mig hem, så vi grovhånglade i baren, drack upp och begav oss hem till honom. Först bad han om ursäkt för att det var stökigt i hemmet, men jag lyckades inte hitta nått som låg på fel plats mer än en tidning på bordet. Annars var lägenheten helt prickfri. Latinon var riktigt onykter, så vi gosade lite och somnade sedan.

Det visade sig att han var rejält hårig, även på ryggen, något som jag har lite svårt för, men vi gosade, hånglade och mer än så blev det inte. Förra veckans man i sängen misshandlade mina bröstvårtor. Den här killen misshandlade min lem rätt så rejält. Den var ond i 3 dagar framöver…

Så blev det till att bege sig hemåt, var mycket orolig för att träffa på någon som bor där i kvarteren eftersom jag officiellt var hemma på måndagseftermiddagen, men jag lyckades undvika att springa på honom turligt nog.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Jag kan avslöja att Italienaren var något av en lemmisshandlare.
Inte kul alls.

Ponte sa...

Nej det gör rätt ont och är inte alls skoj