lördag 21 november 2009

Hungrig som två vargar

När jag så lämnat den trevlige killen som det inte riktigt blev någon sängväg med på lördagseftermiddagen tog jag en långpromme in till stan och hittade nått att äta. Var då tokhungrig och blodsockret var så lågt att det flimrade framför ögonen. Efter en bit mat kom jag fram till att jag skulle bege mig till stället med den trevlige bartendern.

När jag nådde dit kände jag inte alls för mer öl utan valde nått alkoholfritt. Nackdelen med det är ju att efter 3 timmars paus så börjar man nyktra till lite och det tillsammans med jetlag efter en missad natts sömn (och en massa socker) leder till att jag darrar och skakar lite. Resten av kvällen blev det till att balansera alkohol med alkoholfritt för att fyllna till igen innebär att man riskerar att somna.

Begav mig så till den Vilda baren och träffade en radda trevliga stammisar. Träffade den amerikanska turisten och min bekanting som jag parat ihop kvällen innan, de hade tydligen delat säng under natten och lunchat tillsammans. Bekantingen hade rejält knullrufs…

EDIT: Här någon gång fick jag kontakta bloggkungen Pierre, bara för att stämma av det där med att gå sängvägen. Hans råd var att jag nog gjort rätt, han har ju trots allt lite koll på det där med män har jag hört...

Så dök Trekantskyssaren upp, det ena ledde till det andra och plötsligt satt han och jag spritt språngande nakna i baren igen. Men jag klädde på mig rätt snart, det var allt för kallt där inne för att vara naken. Träffade på en kille i mycket fina åtsittande skinnbyxor, men han verkade inte alls intresserad tyvärr.

Inga kommentarer: