fredag 13 november 2009

En exotisk man

På lördagskvällen när jag lämnat stället med den trevlige bartendern (som hade ledigt) så skippade jag Dansbaren och stack direkt till Nattklubben. Massor av folk och Brasilianen var på festhumör. Han hade hittat ett ragg och kom på att han skulle fixa nått till mig (jag blev för övrigt inte ens tillfrågad).

Blev presenterad för en kille från ett klart exotiskt ställe och efter en stund fick jag ett par tungkyssar vilket var trevligt. Men så dök hans kompis upp och de blev ovänner över att kompisen blivit lämnad ensam med en dam de hade med sig. Det hela slutade med att den exotiske önskade mig en fortsatt trevlig kväll, sa nått fult till sin kompis och gick hem.

Såg killen med de mörka ögonen, men orkade inte slå mig fram genom folkmassan för att säga hej. Jag hoppas han hittade någon villig, men med det utseendet och självförtroendet är det antagligen inte allt för svårt. Ledsnade så på allt stoj och kom fram till att det nog var läge för ett Morgonvärdshus.

När jag kom ut från Nattklubben hade två killar sex i en port, det såg kallt ut, men jag orkade inte kolla på utan fortsatte till mitt nästa ställe.

Inga kommentarer: