torsdag 26 november 2009

Lyxlunch

Så har också jag drabbats av sömnlöshet, har lite för många saker att spåna kring när jag kryper ner på kvällarna. Lösa trådar är nått jag har lite svårt för, men med lite tur så har jag kanske goda nyheter efter helgen, det vore ju lysande. Och trots att jag ju kan sova fram till lunch så är jag just nu mycket trött. Idag var jag dessutom tvungen att komma ur sängen i något så när rimlig tid, ska till lyxlunch om en timma och då bör man inte ha ätit frukost strax innan...

Drömde för övrigt inatt att jag planterade om blommor, vet inte om det är ett bra tecken eller ett dåligt omen...

4 kommentarer:

Kim M sa...

Det är framförallt ett tokigt tecken!

Lycka till med lyxeriet. Det är du värd.

Ponte sa...

Tokigt tecken är kanske bra...

Kim M sa...

Så länge man inte är tråkig! Men du kanske skulle kunna bli florist!?

Ponte sa...

Tror inte det skulle bli någon fin succé