söndag 22 november 2009

Inbokad dejt

Nu har ju jag ganska dåliga erfarenheter av nätragg, men ibland så får man ju vara lite snäll. Såg att någon varit inne på min sida på ett av de där communityerna och eftersom han hade bild och såg lite söt ut så gav jag mig in på hans. Minuten senare hade jag ett meddelande som började med "Hi sexy!"

Skrev så ett trevligt men ganska oinspirerat svar efter en stund. Minuten efter kom ett svar. Väntade en timma eller så innan jag svarade och återigen minuten efter kom ett svar med ett telefonnummer i. Då tog han bort sin bild och loggade ut. Funderade lite på saken och för en stund sedan sms:ade jag honom. Minuten efter fick jag svar och innan jag läst klart ringde han. Han lät trevlig och snackade mycket brittisk engelska. Självklart är han latino med mycket fin bakdel, men what else is new?

Så Ponte har en dejt till helgen... Vi får väl se om det återigen blir en dålig erfarenhet igen.

3 kommentarer:

Kim M sa...

Oj vad det går undan för dig.
Snabba puckar.
Bra.

Ponte sa...

Det var verkligen snabba puckar även om dejten ligger några dagar fram i tiden. Är lite orolig att jag ska ha tappat intresset tills dess. dock...

Kim M sa...

HAHAHA.
Spjuver.