måndag 16 november 2009

Hembakt bröd

På söndagen när jag lämnade Morgonvärdshuset nådde jag så dagens första homobar. Knappt en människa och inga roliga människor i alla fall. Herren med toyboyen dök upp när jag skulle till att gå. Gav upp och traskade till stället med den trevlige bartendern och var då återigen först in. Nu fick det bli öl igen för man blir lite mör och kass i kistan av att nyktra till och fortfarande vara på lördagsfest en söndagseftermiddag. En radda coca cola gjorde ju inte saken bättre.

Medan vi väntade på fler kunder blev det ett trevligt snack och sedan dök lite trevliga människor upp. Fick hembakt norskt bröd med ost och alla var på snackhumör, mycket trevligt.

Kom sedan på att jag skulle ta en tur till den Vilda baren och där var det lite fest tillochmed trots att det var söndag och sen eftermiddag. Träffade fler trevliga bekantingar och ett gäng unga killar jämförde sina ragg från kvällen innan. Tror att det nog blev en del överdrifter, men det är sånt man gör i en bar antar jag.

Så dök den ena trekantskyssaren upp, men han vågade inte vara naken eftersom han inte visste var pojkvännen befann sig. När han gick så dröjde det nog bara fem minuter så dök den andre trekantskyssaren upp och jag blev som vanligt attackerad med en lång tunga ner i halsen flera gånger. Men lite trevligt är det allt att få halsmandlarna smekta från insidan…

Natten närmade sig och jag hade lovat den trevlige bartendern att jag skulle traska dit för att hålla honom lite sällskap de sista timmarna, så det gjorde jag, det blev mycket stilla igen, men vad annat kan man vänta sig.

4 kommentarer:

Kim M sa...

Men var herren där med toyboyen igen? Eller en ny? Eller på jakt efter en ny?

Ponte sa...

Samma toyboy, han fick nog ett gäng gratisdrinkar

Kim M sa...

Själv har jag gått från toyboy till sockerpappa. Dock utan bihang.

Ponte sa...

Man skulle hitta sig en ung het sockerpappa...