onsdag 11 november 2009

After brunch

På söndagen när jag ätit brunch i den Vilda baren bestämde jag mig för att stanna ett par timmar till och sticka hem vid 20-tiden. Var ju lite trött och sliten efter att ha varit på öl i 28 timmar. Så dök det upp en massa bekanta och trevligt blev det. Trekantskyssaren skulle klä av sig, men var orolig att en av hans pojkvänner (han har två) skulle dyka upp och han är inte informerad om nakensöndagarna. Han begränsade sig till att öppna byxorna och få lemmen sugen ett par minuter.

Två unga killar dök upp, den ena horar ibland men är jättetrevlig. De körde shots-race eller nått och en timma senare bommade hans kompis på dörren när han skulle gå… En av bartenderna slet sönder sin t-shirt och surrade den runt huvudet. Vi kom på att designen nog går att sälja som striptease-burka.

När det var dags att gå hem var jag på festhumör och bestämde mig för att köra en natt till, en söndagnatt. Man brukar ju gå in i väggen när man inte längre kan ta sig hem, men Ponte lär sig ju aldrig…

Traskade till Centralhjørnet för att kolla deras julpynt och hamnade mitt i en grupp om tre män som alla försökte ragga på mig. Kändes väldigt konstigt, visste inte alls hur jag skulle bete mig och bestämde mig för att fortsätta till baren med den trevlige bartendern istället.

Här fanns det nu bara en kund, en amerikansk turist som var ganska söt men frusen. Efter ett tag så hände nått, när bartendern tittade bort så lade turisten sin hand på mitt lår.

4 kommentarer:

Kim M sa...

"Söt men frusen".
:)
Hand på låret leder väl till samlag.

Ponte sa...

Han var lite söt och dessutom frusen

Kim M sa...

Men tydligen inte så länge till.

Ponte sa...

Han var fortfarande lite söt...