fredag 13 november 2009

För sexig för radio

Ibland är även danskarna lite pryda. Den danska sångerskan Anne Linnet har nyss släppt en ny singel med låten "Agenda". Den kommer inte att spelas på dansk statsradio (DR) eftersom den "inte passar in i kanalernas profil".

Det antas att det är meningen "Jeg vil gøre hvad som helst for dig, så' det bare ned på knæ og slik' mig" (Jag kommer att göra vad som helst för dig, så det är bara ner på knä och slicka mig) som inte uppskattas.

Dessutom har Sarah Palin (om någon nu minns henne) skrivit sina memoarer. Det blir garanterat en kioskvältare...

4 kommentarer:

Kim M sa...

Det var en vacker textrad.
Ska dra den för dansken i eftermiddag!

Ponte sa...

Jag hoppas han ställde upp ;)

Kim M sa...

Dansken visade sig vara nedstämd så jag tyglade mig.

Ponte sa...

Du får ta det en annan gång...