söndag 22 november 2009

Kladdig i bakfickan

Var ute och shoppade presenter med en kompis igår och en lite mullig tjej sedd bakifrån upptog plötsligt mitt intresse i en av butikerna. "Hon måste bara vara lesbisk" var min första tanke. Sedd framifrån var det än mer påtagligt, hon hade snusdosa i fickan, ingen väska och tillochmed en liten bula. Dessutom hade hon en snygg tjej med sig...

Och Ponte fick visa leg på systemet igår, sådana dagar är bra dagar!

Festen sedan var väl sådär, en massa människor man inte känner och min mingelsida är ju helt outvecklad. Tog en tur ut på balkongen och filosoferade kring tanken "hur ska jag klara mig igenom den här kvällen". Nu gick det till slut ganska så bra.

Hade ett par jeans jag tydligen haft i Köpenhamn sedan sista tvätten, så jag hittade en kondom och lite glidmedel i bakfickan. insåg att glidmedelsförpackningen börjat läcka så man var lite kladdig i bakfickan, men det är smällar man får ta... Det är ju trots allt i de regionerna glidmedlet ska användas.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Bra att du är välutrustad.

Ponte sa...

Det gäller att vara redo för allt!