fredag 3 juli 2009

Rimming och spanking

Nådde Köpenhamn sent i lördags kväll och började min runda på samma ställe som jag brukar. Hade nu kommit ihåg att raka mig... Efter en stund dök ett par upp, en rundlagd, svettig man och en het långhårig tatuerad hårdrockstyp. Satt så bra till att jag kunde notera en fin bula och vältränade armar, ibland har man ju lite flyt. Hade fått en inbjudan till förfest hos det halva paret, men var lite skeptisk och valde att avstå.

Efter att ha snackat med ett par bekantingar dök Lammis upp, han hade inga pengar utan tyckte jag skulle bjuda på en öl. Såg sedan till att dra vidare. Nästa ställe var proppat och tokvarmt, hade flyt igen för två av mina bekantingar stod under ventilationen, så jag stal mig en trång ståplats bredvid dem. Träffade också den äldre mannen som skulle till att gå hem sa han, men jag vet att det inte lyckades så bra...

Kvällens tredje bar var inte fullt lika varm iallafall, fick med mig bekantingarna dit, men när de sedan skulle hemåt traskade jag tillbaka till kvällens första bar. Då var den ena bartendern riktigt onykter och den andra halvlullig. Några hade slitit av sig tröjorna, men några jätteläckra överkroppar var det väl inte.

Så lurade den halvlulliga bartendern sin kompis in i köket och höll fast honom samtidigt som den andre fick av honom tröjan. Kompisen hade en fin tränad överkropp måste jag säga och när den så var naken blev han kvar bakom baren, fick servera lite och plötsligt drog han den riktigt onyktre ner kompisens byxor och började bearbeta hans rumpa med sin tunga. Det upprepades sedan ungefär 10 gånger till gästernas stora uppskattning. Köpenhamn blir lite vilt ibland...

Så var det stängningsdags och jag skulle vidare när det högg till i foten, så resten av kvällen blev det till att halta. Kom till nästa bar där den äldre mannen höll till, han hade ju inte lyckats komma hem ännu. Sprang på plåstret från helvetet, men jag tror inte att han såg mig. Bestämde mig för att dra till Dansbaren, men där var det bara olidligt varmt och männen totalt oheta.

Nådde Nattklubben där jag sprang på han som jagat kvällens sjätte lem. Han hade nått på gång och fick byxorna nerdragna (vilket för övrigt inte är OK i den baren). Killen han träffat smiskade honom rejält ett par gånger och undrade om jag inte ville smiska lite också, var inte överdrivet sugen, men klart man passade på...

Såg sedan plåstret från helvetet igen, lyckades undvika att bli sedd och passade på att röra mig mot utgången. Såg den äldre mannen som sov i en barstol (hur man nu lyckas somna på en nattklubb), men bestämde mig för att smita hemåt istället för att väcka honom.

Inga kommentarer: