tisdag 28 juli 2009

Före man går i säng

Först ska jag be om ursäkt för att inte ha bloggat på några dagar, jag har varit fullt upptagen med att samla nytt material nämligen. Den lilla turen i fredags urartade, så jag har just kommit hem såhär på tisdagsmorgonen och passar på att blogga medan äggen steker i pannan. Trots att helgen blev vild och innehöll minimalt med fastföda, fick jag upptäcka livets bästa sex (hittills iallafall). Ni kan ju gissa nationalitet medan jag sussar i min säng idag. När vi väl är inne på gissningar, var hänger en bartender med endast skor på sin ölöppnare?

Nu ska Ponte äta macka med stekt ägg och sedan dra mycket stora stockar ett antal timmar, det ska banne mig bli skönt.

4 kommentarer:

Kim M sa...

Antar att det var en brasse.
Och att du bokar tid hos kukdoktorn redan i eftermiddag.

Ponte sa...

Fel, försök igen!

Pjoltas sa...

ALBANIER?
ja. JA?
=)
http://pjoltas.blogg.se

Ponte sa...

Nix, men rätt världsdel iallafall