lördag 4 juli 2009

Den unge läckre

Den läckre killen i baren flirtade lite med mig, men snackade hela tiden med bartendern, så jag trodde att de hade nått ihop. Men så började folkskaran i baren att tunnas ut och när den unge läckre var på herrarnas berättade bartendern att han var intresserad men nog inte skulle våga tala med mig. Det visade sig att han och bartendern bodde i samma bögkollektiv...

När han så kom tillbaka, gjorde han det bartendern inte trott, han tog plats bredvid mig istället. Och när stället stängde skulle vi vidare, men vi kom bara till första porten där det blev en halvtimmas hångel och sedan taxiresa till kollektivet.

Efter en rejäl hångelstund och lite mer i värmen i hans säng blev det till att sova sked några timmar och när vi vaknade var han den unge läckre tokbakis, men jag lyckades till slut få upp honom ur sängen så vi kunde duscha tillsammans. Efter det blev jag utslängd för han skulle sova ett par timmar till och sedan sticka till Roskildefestivalen. Han suger bra kan jag tillägga...

Inga kommentarer: