torsdag 16 juli 2009

Novellen om ett blått och ett grönt öga del 2

Vi tog en taxi hem till hans lägenhet (som förövrigt var hans bortreste kompis lägenhet) och medan taxin väntade fick jag låna en kontaktlins (i nästan rätt styrka) som var grön och han bytte om till kvinna. På 20 minuter bytte han kläder, fixade lösbrösten, peruken och make-up. Taxichauffören var impad när vi kom ut igen.

Så blev det till att återgå till nattklubben där en kille försökte ragga upp honom, men då lade han killens hand på sitt skrev, killen backade ur det hela. så drog vi på homobar, så Ponte (med ett blått och ett grönt öga) traskade arm i arm med en brasiliansk transa på Ströget kl 3 på natten. Med oss hade vi en rätt feminin brasse som var i förhållande med en dansk och dessutom en brasiliansk horpojke.

Vi nådde Nattklubben och där fick han för sig att vi skulle hångla lite. Kände plötsligt hur jag fick en hand på min axel, vände mig om och en trevlig kille informerade mig om att det inte var en kvinna jag kysste på...

Så skulle vi vidare, han hade nämligen två hemliga drömmar, den ena (som kille) att sitta på trottoaren i en mörk gränd och bli upplockad av en man som betalade för tjänsten och den andra skulle vi göra nu. Vi traskade till Istadgade och med oss fick vi den feminina brassen, den andre hade väl hittat någon antar jag...

2 kommentarer:

Kim M sa...

Och hur gick det för transan? Blev det nån karl som plockade fram pengapåsen?

Ponte sa...

Historien fortsätter