fredag 24 juli 2009

Nakna rumpor

När Stilikonen gått för att sova i lördags traskade jag så till stans vildaste bar, hittade en sittplats tillsammans med norrmännen (igen). Träffade Ridaren som hittat en äldre man för kvällen. Tre amerikaner i baren föreslog att bartendern skulle dra ner byxorna mot 200 kr i dricks, så det gjorde han. Sedan urartade det lite när båda bartenderna visade sina nakna rumpor med den yngre och inte så fete amerikanen sittandes mellan dem med tungan ute. Antar att den bilden hamnar på någons fejsbock-profil.

Efter det blev det en naken lem och mer naken rumpa och mitt i allt dök Lammis upp. Var lite orolig att få med honom under kvällen, det blir så dyrt, men han skulle träffa någon på en annan bar en stund senare turligt nog.

Så stängde de och jag träffade Frisyren ute på gatan. Han informerade att erbjudandet från förra sommaren om ett förhållande fortfarande fanns kvar. Jag tackade för det, men avstod återigen.

Hamnade i nästa bar och träffade en trevlig bekanting som var rätt berusad, träffade också på två av indianerna. Den trevlige bekantingen kom fram till att han antingen skulle på bastuklubben för en rejäl omgång eller se till att hitta en bra taxichaufför. När jag gick hade han ännu inte bestämt sig…

Hamnade i Dansbaren som var fullsmockad med tråkiga ointressanta människor och samma gällde i Nattklubben där jag hamnade senare. Den ende hete mannen i Nattklubben hånglade med någon, så det var rätt meningslöst att försöka nått där. Dessutom kryllade det med heteroer i Nattklubben, tråkigt. Så begav sig Ponte hem och sov gott…

3 kommentarer:

Kim M sa...

Frisyren ger sig ej!

"Heteroer" är så svårt att säga.

Daniel sa...

Maria läste din blogg och skrattade över att du nämnde röda stövlar! ;))

Miss u honey!

Ponte sa...

Kim - Nej, han ger sig inte, men han är rätt så trevlig, så det är OK...

Daniel - Stövlarna var klart stiliga