onsdag 8 juli 2009

En kille i kortkort

Tog en liten runda till parken igen igår, det var väl 4-5 personer som svärmade runt mitt i natten. En av dem en ung kille i kortkort utan underbyxor. Först traskade han iväg med en kille i hälarna, men de båda återkom efter några minuter.

Sedan trodde jag att de hade gått eftersom jag inte kunde se dem, men när jag traskade runt gick jag plötsligt förbi dem och killen i kortkort fick då sin nakna bakdel insmord. Som vanligt var jag lite blyg och feg, borde ha tagit två steg till vänster och pussat på hans rumpa. Efter det blev de störda av någon annan och samtidigt som jag begav mig hemåt gick också han i kortkort till sin bil. Jag tog långsamma steg och hoppades på att bli upphunnen, men inte då...

Under tiden som jag var i parken var det först ett åskväder söder om staden, man kunde se blixtar och höra åskan, sedan blev det blixtar norrut, men vi i mitten klarade oss turligt nog utan både vatten och åska.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Kortkort? Som i kjol?
Ojojoj.

Ponte sa...

Japp, som i kjol...