söndag 19 juli 2009

Novellen om ett blått och ett grönt öga del 3

Varning: Personer som inte känner för att läsa lätt homoerotiska historier bör avstå från att läsa detta inlägg.

Transan, den feminine killen och jag, vi traskade till Istedgade till porrbion med topless bartenderkvinna (med hängpattar). Vi kom in i den största salongen (tror att det finns 3 små också), jag blev placerad längst ut, sedan transan och längst in den feminine killen. Salongen var mörk och man kunde höra hur männen där inne lekte med sina egna organ. Det var någon tysk heteroporrfilm med en kvinna som skrek "JAAAH" hela tiden och sedan kissade på mannen med mustasch.

Efter en stund stod en kille och runkade bredvid mig där jag satt och transan lutade sig helt enkelt över mig och började suga. Där satt jag i en obekväm biostol, med rejäl huvudvärk, ett blått och ett grönt öga med en transa som sög kuk 15 cm framför mitt ansikte, jag ville bara sjunka genom golvet och försvinna. En stund senare hade jag sperma på min t-shirt och kunde lämna stolen utan att avbryta nått.

Transan fortsatte leta slickepinnar, medan vi båda andra traskade runt i lokalerna och väntade på att han/hon skulle bli klar. Den feminine kom sedan på att "hmmm, det fanns ju hur många kukar som helst att välja på", traskade in i salongen hittade en villig och tog med honom på herrarnas. Så var man lämnad ensam och att sitta i en av salongerna och kolla på heteroporr kändes inte så spännande, men jag stannade.

När jag sedan traskade rund såg jag att någon tänt tidningar och kastat in dem i ett hörn med heltäckningsmatta, men med hjälp av en annan kille lyckades vi kväva elden. Heltäckningsmattan hade brunnit upp, det var svartbränt på väggen och hela stället luktade brandrök.

När den feminine kom tillbaka hittade han snabbt en ny att ta med på herrarnas och efter det tog han två lemmar inne i den stora biosalongen. Alla på stället stod runt om och runkade, förutom jag och två gamla gubbar som satt och sov. Tydligen var inte heteroporrbiobesökarna alltför homofobiska, ett hål är ett hål.

Efter det blev det till att åka till transans andra lägenhet som han lånade av någon annan kompis...

En annan märklig sak i det hela var hur jag träffade honom. Satt på Nattklubben en fredagskväll vid barens hörn och snackade med någon halvbekanting. Min jacka hängde vid mitt ben och plötsligt upptäckte jag att någon stulit den. Vi letade, men hittade den inte och vi fick hjälp av killen som visade sig bli den brasilianska transan.

Den förlorade jackan betydde att jag var tvungen att hitta någon med kontaktlinser om det skulle bli någon sänggosande eftersom linsboxen låg i jackfickan. Det var surt att bli av med jackan även om den var lite sliten och hade tappat formen, men det gjorde ju också att jag fick en anledning att köpa min nuvarande favoritjacka som hängt med i 3 år.

Inga kommentarer: