fredag 24 juli 2009

Omskärelse utan bedövning

När jag vaknade hos den äldre mannen på fredagen blev det frukost ute vid poolen, jag blev också uppdaterad på hur renoveringen av huset gick och mitt i allt dök snickaren upp med en offert när vi satt i bara underbyxorna vid poolen.

Fick mig en dusch och såg sedan att Stilikonen SMS:at att han var jättebakis och saknade mat. Så jag begav mig från den äldre mannen, tog bussen in till stan, bytte till pendeltåg, hoppade in på McDonalds och plockade med mig maten till den stackars trötte Stilikonen. Lite mat sådär på morgonen hjälpte.

Efter att ha ätit och snackat skit en stund kom han fram till att den enda boten mot baksmällan var ett glas vin. Så det bar av till uteservering igen. Medan han kämpade för att få ner lite vin fick vi en inbjudan att bege oss hem till det halva paret. Stilikonen var lite tveksam, men efter att han fått ner sitt glas vin och fick veta att det skulle bli hur mycket finsk schlager som helst så blev han övertalad.

Efter en bussresa hamnade vi hos det halva paret och vi var först på plats. Sedan dök tre killar jag träffat förr upp, den ena av dem var den trevlige ynglingen. Under festen berättade den trevlige ynglingen att han alltid tyckt omskurna lemmar var fina, så han hade varit till doktorn och fått förhuden borttagen, men problemet var att bedövningen inte hunnit verka, det hade visst gjort mycket mycket ont.

Det blev dessutom finsk schlager, lite kortspel som urartade, en massa sprit (inklusive Jack Daniel’s), nakendans och allsång under de 4 timmarna som festen pågick. Stackars Stilikonen förstod inte så mycket av snacket och han hade dessutom oturen att ha killen som snackar snabbast och svårast danska bredvid sig. Blev helt chockerad när en av killarna på festen (som alltid är tyst, snäll, pryd och försiktig på alla sätt och vis) slet av sig kläderna och poserade naken för kameran.

Festen slutade när en del av oss tog bussen in till stan och de andra skulle cykla. Då blev det visst verbalt bråk mellan det halva paret i gathörnet, men vi höll oss på behörigt avstånd vid busshållplatsen istället. Fick senare veta att de träffat på varandra sent på natten och slagits ordentligt, sedan cyklat hem tillsammans, sovit tillsammans och på lördagen skrattade de bara åt blåmärkena på kroppen…