fredag 24 juli 2009

Kidnappning på gång

Efter festen i fredags hamnade vi alla i den vildaste av barer och jag vet inte om jag ens hade hunnit få beställa innan den trevlige ynglingen hade händerna nere i byxorna på killen han sovit med på bastuklubben. De avlägsnade sig till toaletten och de verkade nöjda när de kom tillbaka en stund senare. Den trevlige ynglingen berättade förövrigt att den andre killen var riktigt bra på sex, så jag antar att jag får tro på honom… Så träffade vi Frisyren igen.

En stund senare blev fick den stackars Stilikonen en prydchock när den ena halvan av det halva paret och bartendern som gärna visar sin lem (jodå han hade visat den i baren tidigare under kvällen) började nakenhångla, suga och ha halvsex mot bardisken. Man visar tydligen inte upp sin erigerade penis med stor piercing i en finsk homobar… De båda skyndade sig till herrarnas och hade inte återkommit när vi gick.

Vi traskade vidare och Stilikonen fick sig en rejäl dansk korv. Nej inga snuskiga tankar nu! Sedan blev det nästa bar där vi återigen träffade Frisyren och han frågade mig om det var OK med mig att han gav sitt nummer till Stilikonen och flirtade lite med honom. Meddelade att jag inte några som helst problem med det.

Vi träffade den ena av norrmännen vi ölat med kvällen innan och han funderade på att kidnappa Stilikonen, släpa med honom hem och kasta in honom i rummet där hans kompis (som var vild med Stilikonen) låg och sov. ”Det gör inget om han blir arg eftersom han ska till Norge på tisdag och kommer tillbaka till jul, då har nog ilskan gått över”. Nu blev det inte någon kidnappning…

Efter det blev det en tur till Dansbaren som var tråkig och sedan Nattklubben som kvällen till ära var värsta köttmarknaden. Så Stilikonen var lite chockad över alla som tyckte han var snygg bara för att få ligga med honom, men så är det ju ibland. Danskarna är frigjorda, så är det bara.

Stilikonen var trött och ville sova, och gick därför sent på småtimmarna. Själv hade jag hittat en lämplig sovplats, men någon försökte knuffa mig ur sängen två gånger under natten, det gick inte så bra eftersom jag låg mot väggen…

Inga kommentarer: