tisdag 30 december 2008

Så följde man med hem

När jag så satt där i baren och avslutade kvällen dök en kille upp som jag många gånger tidigare sett ute, vanligtvis med en massa vänner, men den här gången traskade han fram till lilla mig och undrade om jag inte kände för att hänga med honom och hans kompis. Funderade på saken i en sekund, tackade ja och beställde en ny öl. Lite intressant i det hela var ju att det var ännu en filippin.

Kompisen var en drag eller transa eller vad man nu ska säga och mycket mycket på. Så när killen som plockat mig från baren var på herrarnas ville transan gosa och innan jag visste ordet av det plockade hon fram sin erigerade lem och tyckte att jag skulle smeka den och det råkade jag på att göra mitt i överraskningen...

Så tunnades skarorna ut och de båda andra ville gå vidare och trots att jag inte var värst sugen så hängde jag på. När vi kom fram tappade vi bort transan omedelbums och vi hade turen att hitta sittplatser i en soffa där vi spanade lite på fulla, fula och snygga killar innan vi traskade till Rådhusplatsen för att ta bussen hem till den filippinske killen.

När vi kom fram kom ännu en lustig tillfällighet, samma hållplats som på en tidigare övernattning och i huset på andra sidan utegården därifrån...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur exakt sa han?
"Har du lust att hänga med oss?"

Ponte sa...

"Varför sitter du inte med oss" tror jag att han sa