onsdag 31 december 2008

Annandagen

På annandagen skulle jag ta ett par öl och sedan åka hem, det sket sig ju kraftigt, fick en mycket trevlig kväll, träffade några bekantingar hade rätt kul, men riktigt händelselöst. Bestämde mig för att ta första tåget hem och det lyckades. Dessutom blev det en mycket bra lördag, all skräpmat gjorde att jag inte var alls bakis när jag vaknade.

Resten av helgens begivenheter kommer först nästa år, men det blir nog bra tror jag. Nu ska jag äta middag, göra mig iordning och om en timma sticka till Köpenhamn. Tror att kompis R:s nyårsfest är inställd, har inte hört ett pip om den på 4 veckor... Nu är ju problemet att jag inte har koll på vilka barer som är öppna, 2 vet jag är stängda och en öppnar kl 22, resterande har absolut inget info om det på sina hemmisar (de flesta är inte uppdaterade på tid och evigheter). Det blir alltså spännande att se om man har några ställen alls att gå på, men den timman den sorgen...

Ha nu ett härlig nyårsnatt och

Godt Nyt Tub'år

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du hade trevligt.
Och har trevligt även i detta nu.

Ponte sa...

Jodå, trevligt blev det...