torsdag 25 december 2008

Julaftonen

Det blev en lugn julafton. Mellan skinkorna blev det lite sill här hemma, sedan julafton med en kompis och hennes barn, ett par julöl och en snaps och en massa mat. Inga skandaler vad jag kan minnas, men min första jul i Skåne blev rätt bra med trevligt sällskap och havsutsikt.

Ikväll ska jag ut och slarva hade jag tänkt och när jag låg i soffan och strötittade på TV för en stund sedan så gick strömmen. Ponte hoppade ur soffan, tände ett par ljus, slet av sig kläderna och hoppade i duschen medan det fortfarande var skymning. Varmvattnet tog slut efter ca 3 minuter, så det blev till att tvätta håret i iskallt vatten. Nu har man fått upp värmen igen och strömmen kom nyss tillbaka efter en halvtimmas uppehåll så jag kan få nått att äta innan jag ska ge mig av mot Danmark igen.

Några sexiga tomtar blev det inte, men man kan ju inte få allt här i livet. Festa nu lugnt ikväll snyggingar och ha en god fortsättning på julen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska festa och jag är en smula avis.
Ser fram emot helgen...

Ponte sa...

Du festar allt för lite