måndag 22 december 2008

En helg i december

Det blev en mycket lugn söndag, det enda uppseendeväckande måste ha varit när jag tittade ut och såg en buss med julgran och tomtekör.

Lördagen däremot blev mindre lugn, men återigen var jag inte på humör. Det blev favvofarbröder, tjat om nakenfest, jobbiga flörtare, hetsdrickning och två fina nya bartenders...

Och tillverkaren av skorna som kastades efter Bush har iallafall högkonjunktur. Den turkiska skofabriken tillverkade förra året 80 000 par skor och har sedan skoattacken fått beställningar på inte mindre än 300 000 par. Man funderar på att byta namn på modellen till Bye-Bye Bush...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bye-Bye Bush låter som en fin idé!

Gott med en lugn söndag i ditt annars så innehållsrika och hektiska liv.
Ibland måste man andas ut.

Ponte sa...

Skönt med lugna söndagar, förstår inte hur jag hade tid att jobba förut...

Anonym sa...

Du kommer få problem på ditt nya jobb.
"Jag hinner inte med mitt privatliv!" kommer du gasta redan första veckan.

Ponte sa...

Jag ska nog kunna pressa in ett par timmars lättare tjänst i veckan tror jag...