lördag 20 december 2008

Farbrorn som livade upp

Det ligger nämligen till på det sättet att ända sedan i somras har Ponte inte varit på hugget, har knappt talat med okända, har inte haft något sexintresse utan liksom letat efter båda delarna, men plötsligt kom de tillbaka allt tack vare en skäggig gråhårig farbror från Bornholm som förövrigt nog kan träffas på Stockholms minst fashionabla bögbar ikväll (det var iallafall mitt tips till honom inför stockholmsresan).

Jag tog iallafall plats där i baren bredvid honom och han verkade lite ensam och snäll, så jag satte igång att snacka med honom, det blev en timma och efter det kändes allt mycket mycket bättre. Vet inte hur det gick till, men så blev det och glad var jag...

Efter farbrorn blev det fler barer och det var roligare än på länge. Det var minst 5 män som flörtade, eller antagligen var det blåsten som ställde till det så de hade fått sand i ögat. Träffade på en man som jobbade på rekryteringsfirma, men eftersom jag inte kunde svara på hans första fråga fick jag tillbaka att då var jag säkert inte värst bra på det jag gjorde, men det bjuder jag på, det var en kul kväll, min roligaste på länge.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Menar du Side Track?
Jag som kanske ska dig i afton.

Ponte sa...

Ha nu en megatrevlig kväll unge man och låt de fina mörka männen ta på dig!!