lördag 13 december 2008

Hungrig som en ulv

Efter att ha strötittat på ett av säsongens första Idol-program i höstas kom jag fram till att det inte fanns några snyggingar att kolla på, så jag har inte kollat. Men igår satt jag och kollade på den mycket mycket spännande curlingmatchen och när den var slut bläddrade jag mellan kanalerna och insåg att det var Idol-final och att röstningen just avslutats, så då fastnade jag och kollade på de sista 10 minuterna.

Jag vet inte vad som hänt med mig de senaste dagarna, jag är konstant hungrig. Igår blev det rejäl frulle, rejäl lunch, rejäl middag och till slut ett rejält kvällsskrovmål. Idag har varit på helt samma sätt. Annars brukar det bli 2 rejäla mål och den tredje som nått lättare. Frågan är om det är en släng av bullimi eller en släng av mask?

Nåja, jag hade ju beslutat att ligga ensam i soffan och njuta av vintersport hela helgen, sova ut, spela strategispel och vila upp mig. Nu skiter sig det, ska nu piffa till mig och ut och slampa igen. Men jag vet ju att det är helt korkat, men anledningen till det tar vi nog nästa vecka tror jag, har ju en vild onsdag att redogöra för först...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du äter så lite när du är ute på vift. Det är ju det jag tjatat om så länge. Nu kräver kroppen MAT!

Jag såg en snutt av första eftersnacksprogrammet och så såg jag finalen på nätet i lördags morse. Det fick räcka så. :)

Ponte sa...

Då får den mat...