onsdag 17 december 2008

Pensionistblogg?

Idag fick man vakna under lite mer ordnade former och det var ju skönt även om man som vanligt inte lyckades komma i säng i tid igår, men det är ju helt normalt. Igår kom jag på att det var läge att shoppa lite vilket var rätt onödigt om jag ska vara ärlig, men då har jag produkter så jag klarar mig någon månad.

Inga spännande händelser att informera om från gårdagen, inte ens några vackra män såg man till. Nu blir det till att göra lite ärenden och ikväll blir det fika och skvallerstund med en kompis, det ska bli trevligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att lugnet är tillbaka.

Anonym sa...

vad var det som inte var lugnt innan, Kim?
Det hände ju inget på bastuklubben.

Ponte sa...

Kim - Oh ja

Anonym - Helt rätt, bara lite tafs och sug, annars inget